Uczeń aktywny na lekcji języka niemieckiego… Łatwo powiedzieć?

Dla nauczycieli
Udostępnij

Program

Jak wzmacniać uczniowskie zaangażowanie?

Magdalena Bogusławska, dyrektor Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych

Schüleraktivierender DaF-Unterricht: Leichter gesagt als getan?

  • Schüleraktivierung als dringende Notwendigkeit oder unnötige Zeitverschwendung?
  • Heterogenität der Sprachlerngruppen und die sich daraus ergebenden Konsequenzen für den FSU
  • Grundsätze effektiven Lernens
  • Beispiele für ausgewählte Aktivierungsmaßnahmen im Sprachunterricht

dr Katarzyna Hnatik, adiunkt w Zakładzie Języka Niemieckiego w Instytucie Filologii Germańskiej Uniwersytetu Opolskiego, nauczyciel w NKJO w Jastrzębiu-Zdroju

Zobacz inne spotkania

  • Dla nauczycieli

    18 Kwi 2018

    Łagodne przejście zamiast szalonego skoku – jak łatwo wprowadzić biologię w 5 klasie

    E-spotkanie, podczas którego nasi eksperci zaprezentują kilka tematów lekcji biologii oraz sposoby ich przeprowadzenia.

  • Dla nauczycieli

    20 Kwi 2018

    Od geografii malowniczej do rozumowej czyli jak uczyć geografii w klasach 5-8 szkoły podstawowej

    E-spotkanie, podczas którego nasz ekspert zaprezentuje skuteczne, choć niekiedy niestandardowe, metody i techniki nauczania geografii w szkole podstawowej.

  • Dla nauczycieli

    24 Kwi 2018

    Cykl lekcji instruktażowych Gram w szachy : Lekcja 7

    Siódma lekcja instruktażową dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Podczas lekcji zostaną zaprezentowane ruchy szachowego pionka.